سریال قورباغه قسمت اول

کارگردان: هومن سیدی | ژانر: احتماعی، درام | سال تولید: 1398 | تاریخ انتشار: 1399

تعداد قسمت ها: 16 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 1 ساعت | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | ویژه شبکه نمایش خانگی | تهیه کننده: علی اسدزاده

خلاصه داستان:
سریال قورباغه قسمت 1 اول، یک مجموعه داستان درام و اجتماعی است که بر روی مشکلات جامعه و اثرات آن روی زندگی هر فرد تمرکز کرده است. در خلاصه سریال قورباغه آمده است که : دنیا برای من جای کوچکی است و گاهی فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی توانم نفس بکشم.  

بازیگران:
نوید محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان

 

 

لینک دانلود قسمت اول سریال قورباغه

 

 

دانلود رایگان سریال آقازاده Danlod Serial Agha Zade

 

درباره سریال:

این سریال مانند سایر کارهای هومن سیدی از پروداکشن ویژه ای برخوردار است و مخاطب را به دنیای جدیدی وارد می کند. تولید این سریال در سال ۱۳۹۷ صورت گرفته است و اولین سریال تولید شده به کارگردانی هومن سیدی است. بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون از نمره ده، نمره ۹/۷ را از طرف مردم دریافت کرده است که نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه این سریال در بین مردم است. یکی از جذابیت های سریال فیلم برداری برخی از سکانس های آن در خارج از مرزهای ایران است. نوید محمد زاده با شرکت در این سریال برای چهارمین بار است که با هومن سیدی همکاری می کند و نتیجه این همکاری ایجاد کاری موفق و جذاب برای مخاطب بوده است. عوامل تولید فیلم قصد داشتند آن را در بهار سال ۱۳۹۹ روانه بازار کنند اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا در ساخت فیلم مشکلاتی رخ داد. احتمالا سریال در تابستان ۱۳۹۹ به نمایش گذاشته می شود.